sobota, 13. avgust 2011

Metin sebicni dan :) 13.8.

Danes sem si sebicno privoscila predstavo Fantoma iz opere. Zjutraj sem vstala, se oblekla in sla na metro do Ginze. Tam sem sla v Takarazuka teater, karto sem si kupila ze prej. Takarazuka teater je nekaj povsem posebnega. Obstaja samo na Japonskem. Ustanovili so jo leta 1913 in v tem gledaliscu, ki se specializira za mjuzikle, nastopajo samo zenske. Uprizarjajo nekoliko melodramaticne igre z zelo bogato kostumografijo in scenografijo.
Moram priznati, da sem bila popolnoma prevzeta. Vidi se, da so vse igralke tudi zelo dobre pevke in plesalke. Peli so v zivo in bilo je neverjetno. Sploh glavna junkinja (Fantom seveda) je imela glas, da dol pades. Zacelo se je ob 11h in ob 12:15 je bilo pol ure premora. Seveda sem med premorom morala stati v vrsti za zensko stranisce (ki je bilo enosmerno urejeno, zelo prakticno je bil drug vhod kot izhod). Med cakanjem v vrsti sem iz cistega dolgcasa zacela pogovor s punco (Yunko), ki je cakala poleg mene. Ko sem ji povedala s kod sem in kako sem prisla do tega teatra, me je vprasala kje sedim in ker je imela boljsi sedez kot jaz, je zamenjala z mano! Je rekla, da gre naslednji teden se enkrat gledat isto predstavo (nastopa njena najljubsa igralka) jaz pa najbrz ne bom vec videla nobene predstave. Vsaj sedaj ne, za naprej ne vem. Tako da sem drugi del sedela veliko blizje. Bilo je res noro! Po pravici povedano so se mi celo malo orosile oci, ehm... Vendar se je po celi dvorani slisalo smrkanje, tako da nisem bila edina. Hecno je bilo, da so imeli po tragicnem koncu se tocke, kjer so igralke prisle seenkrat na oder in odigrale in odpele solo tocke. Zelo lep konec predstave. Nihce ni odsel iz dvorane ves objokan, saj so se posteno naploskali in nasmejali. Nasploh mi je bilo zelo vsec in ce bom se kdaj na Japonskem zagotovo vrnila v ta Teater.
Po predstavi sem sla z Yunko v trgovino s slikami in DVDji in si kupila CD :) Bilo je res zabavno in klepetali sva do pol 7h zvecer!

3 komentarji:

Tonya pravi ...

Ooo, fouš ful! Glej, da mi boš CD predvajala, ko se vidmo!¨Sej je muska od A. Lloyd Webberja, ne?

Meta pravi ...

Ne, ni od Webberja, tud zgodba je bla mal drgac, ampak je blo tok dobr! Sej bi kupla DVD, pa ga nimajo od te zasedbe (za enkrat), pa tud zlo so dragi...

Blaz Solar Pt pravi ...

sehr gut:)

Objavite komentar